Katalog zboží
Barva svatby
Půjčovna dekorací
Doprava a platba

110 ,- Kč - dobírka
85,- Kč - převodem


 270,- Kč - pouze platba předem


Heureka point>

60,-Kč - převodem

75,- Kč -  dobírka

 

 

140,-Kč - dobírka

115,-Kč - převodem

prodejna Hybešova 46, Brno

0,- Kč - platba hotově nebo kartou

Přijímáme i platby kartou online

Newsletter

Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

1. níže uvedené podmínky platí pro internetový obchod www.svatbadekor.cz s oficiálním místem podnikání na adrese Hybešova 46, Brno 60200 , IČ 04510470, DIČ cz04510470

2. poštovní adresa v případě písemného kontaktu je Svatbadekor s.r.o., Hybešova 46, Brno 60200

3. adresa provozovny je Svatbadekor, Hybešova 46, 60200 Brno.

4. telefonický kontakt pro vyřizování dotazů a reklamací je +420737134725, písemný kontakt pro vyřizování dotazů je obchod@svatbadekor.cz, pro vyřizování reklamací je reklamace@svatbadekor.cz

5. bankovní spojení: pro platby v ČR a zahraniční : 2000887923/2010 - Fio banka; pro platby na Slovensku 2700948264/2010

6. zodpovědná osoba, jednatel společnosti: Mgr. Alena Putnová  - elektronický kontakt putnova@svatbadekor.cz

7. firma Svatbadekor s.r.o. (právnická osoba) je zapsána v Obchodním rejstříku - spis.značka C 90328 vedená u Krajského soudu v Brně

 

II. Objednávka a návrh kupní smlouvy

1. Objednávka je návrhem kupní smlouvy mezi dodavatelem - Svatbadekor s.r.o., IČO04510470, DIČ CZ04510470  - a zákazníkem, která vzniká závazným potrvzením objednávky prodávajícím, které přichází elektronickou poštou následně po odeslání závazné objednávky. Výjimku tvoří předběžné objednávky tiskovin, kdy se objednávka stává závaznou až po odsouhlasení poslední korektury k tisku. Storno objednávky lze provést max.do 12 hodin od potvrzení přijetí objednávky.

2. Místem dodání zboží je adresa, kterou kupující závazně udal ve své objednávce

3. Vlastnické právo na zboží nabývá kupující automaticky po zaplacení své objednávky.

4. Prodávající se tímto zavazuje, že veškerá osobní data poskytnutá jakokouliv formou budou považována za důvěrná a nebudou poskytnuta žádnému dalšímu subjektu. Jedinou výjimku tvoří dopravce, kterému budou předána za účelem přepravy daného zboží.

 

III. Platební a dodací podmínky

část A: DODACÍ PODMÍNKY

1.  Zásilky jsou odesílány většinou prostřednictvím GLS, anebo je možno si je vyzvednout osobně na provozovně na adrese Hybešova 46, Brno v otevírací době kamenné prodejny.

2.  Objednávky vyřizujeme v období březen - září do 10 pracovních dní (zboží skladem). V ostatních měsících mimo hlavní svatební sezónu pak do 7 dnů. Pokud dojde ke zdržení v dodávce vašeho zboží, budeme Vás neprodleně o změnách informovat telefonicky či elektronickou poštou. Sledujte prosím dostupnost u jednotlivých výrobků, některé dekorace jsou pouze na objednávku s delší dodací lhůtou!  Odesíláme zásilky přepravní službou GLS  -  doručení pak do 48 hodin  od odeslání. Jestliže nikdo není doma, GLS se zeptá Vašich sousedů, jestli pro Vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů Váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení. Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič Vám zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pokud odesílatel pro tento balík aktivoval službu FlexDelivery-Service, můžete pro další pokus o doručení vybírat z několika variant doručení. Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.

Vybírat můžete z následujících možností:

  • Doručení na původně uvedenou adresu – Vy si vyberete den.
  • Doručení na jinou adresu nebo jinému příjemci dle Vaší volby.
  • Doručení balíku do GLS ParcelShopu dle Vaší volby. Balík zůstane v ParcelShopu a Vy si ho můžete vyzvednout v následujících pěti pracovních dnech. Nový pokus o doručení se neprovádí.
  • Souhlas s uložením. Řidič GLS může doručit Váš balík na Vámi určenou adresu, i když nikdo nebude doma.
  • Odmítnutí převzetí. Balík se vrací odesílateli.
  • Vyzvednutí balíku v GLS depu. Balík zůstává v depu a Vy si ho můžete vyzvednout do pěti dnů. Nový pokus o doručení se neprovádí.

3. Při dodání na Slovensko - zvolte  platbu předem převodem na náš účet na Slovensku - v eurech, bez poplatků. Odesíláme pak zásilkovou službou GLS, která vám balík přiveze do 48 hodin od odeslání. Jeho cestu pak můžete sledovat na námi zaslaném on-line formuláři.

4. Při osobním odběru na naší provozovně v Brně na Hybešové 46 platíte pouze za zboží, rezervujeme ho pro vás maximálně 7 dní - lze prodloužit po vzájemné domluvě. Vždy vyčkejte na zprávu, že je možné si jej vyzvednout. Zboží není připraveno okamžitě po obdržení vaší objednávky.

5. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

6.  O odeslané zásilce Vás informujeme vždy na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

7. Jestliže se nevyzvednutá zásilka vrátí zpět k nám a zákazník bude požadovat opětovné zaslání, hradí veškeré tím vzniklé  náklady. Při opětovném zasílání vyžadujeme vždy platbu předem, na dobírku již nezasíláme.

8. Jestliže zákazník zásilku  nepřevezme, dopouští se tím porušení podmínek, podle nichž byla uzavřena kupní smlouva a se kterými souhlasil, budeme na něm vyžadovat náhradu vzniklé škody za vynaložené náklady na poštovném, balném a fakturaci - dle §420, §588 Obč.z. - které činí maximálně 140,-Kč.  Dále souhlasí, že v případě neuhrazení mohou být zveřejněny jeho osobní údaje (jména, adresa, dlužná částka) v databázi dlužníků ČR.

9. Odstoupením od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou,

část B: PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Platba bankovním převodem :

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží provést 3 způsoby: a) bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)

Bankovní spojení při platbě v ČR v korunách:             2000887923 /2010

Bankovní spojení při platbě v SR v eurech:                 2700948264/ 2010    zadáte jako vnitrostátní převod, bez poplatků.

( IBAN CZ2420100000002700948264, bic FIOBCZPPXXX)

                                                                                                                 b) složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet                                                

                                                                                                                 c) odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR

Při zvolené platbě předem převodem platbu očekáváme do 7 dní od přijetí objednávky. Pokud ani po upozornění nebude platba připsána, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit a podstouit zboží dalším zájemcům, kteří o ně jeví zájem.

2. Dobírkou :

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. Na dobírku do jiných zemí nezasíláme. Zrušili jsme limit minimální hodnoty objednávky, ale tímto si vyhrazujeme právo vyžadovat u objednávek v hodnotě do 150Kč pouze platbu předem převodem.

3. Hotově, osobní odběr :

V tomto případě zaplatíte hotově při převzetí zboží na provozovně na adrese Hybešova 46, Brno. Dopředu Vám vychystáme a odložíme po dobu 1 týdne zboží s min.výši objednávky 150,-Kč.

4. Platebními kartami:       

 

5. Výška poštovného

do 10 kg převodem dobírkou
General Logistics Systems    85,-Kč    110,-Kč
General Logistics Systems   Slovensko   270,-Kč    --------------
      115,-Kč 140,-Kč
Heureka point>   60,- Kč 75,-Kč

 

 

vysvětlivky: GLS  - doručení do 48 hodin od odeslání balíku, 3 pokusy o doručení, příp.uložení na depu 5 prac.dní

                    Slovensko - přeprava GLS - dodání do 48 hodin od odeslání balíku na kteroukoliv adresu v SR, příp.opětovné dodání následující 2 dny.

                    Balík na poštu - doručení do 48 hodin od odeslání balíku, uložení po dobu 7 dní na pobočce Vaší pošty

                    Uloženka - doručení následující prac.den od odeslání balíku, uložení na pobočce Uloženka po dobu 7 dní

 

 

 

IV. Obchodní podmínky

1. při nákupu zboží je účtován poplatek za poštovné viz III.část B, odst.5.

2. u objednávek přesahující hodnotu 1800,- Kč a platbě předem na náš účet poštovné v rámci ČR neúčtujeme. Zásilka nepřesáhne váhu 10kg.

3. u objednávek přesahující hodnotu 2500,-Kč neúčtujeme v rámci ČR poštovné u zásilek do 10kg.

4. u objednávek odesílaných na Slovensko a přesahujících hodnotu 3500,-Kč neúčtujeme poštovné u zásilek do 10kg.

5.  u zásilek,  jejichž váha přesahuje 10kg se ceník příplatků řídí ceníkem GLS.

6. při větších nebo opakovaných odběrech lze uplatnit navržené množstevní slevy a výhodu poštovného zdarma.

7. při zvolené platbě předem převodem platbu očekáváme do 7 dní od přijetí objednávky. Pokud ani po upozornění nebude platba připsána a zákazník nevyjádří souhlas se zasláním zboží na dobírku, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit a podstoupit zboží dalším zájemcům, kteří o ně jeví zájem.

8. Veškerý inventář na zapůjčení je předáván pouze v Brně na naší kontaktní adrese (kurýrní službou odesíláme jen potahy na židle a mašličky na ně, odesíláme je až v týdnu před samotnou akcí - zpravidla ve středu).

Pravidla půjčovny:

  • Veškeré objednávky na zapůjčení ( ze sekce Půjčovna)  jsou považovány za závazné až po potvrzení termínu zápůjčky na základě kontroly volného inventáře. Program neumožňuje ihned danou věc zarezervovat na daný termín.

  •  Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly půjčovny, s možnostmi platby a dodacími podmínkami.

  • Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
  • Inventář vydáváme pouze v Brně na uvedené adrese a ve dnech a hodinách, na kterých se předem se zákazníkem domluvíme. Inventář je zpravidla zapůjčen na dobu 1 den před akcí a vrací se následující pracovní den po akci.
  • Platba se skládá z ceny výpůjčného + vratná kauce (nutné uhradit vždy v hotovosti). Kauce je vyplacena zpět zákazníkovi po navrácení dekorace. Zálohovou platbu vyžadujeme jen u některých (velkých) objednávek
  • Zapůjčené zboží je vydáno po uhrazení celkové částky a složení vyměřené vratné kauce (její hodnotu zákazník bude znát předem, závisí na celkovém počtu vypůjčených dekorací).
  • Dopravu si zákazník zajišťuje sám.

 

 

V. Odstoupení od kupní smlouvy, možnost vrácení zboží a peněz
 

 

 

část A: Pro případ uzavření smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku (e-shop) dodavatel dle Občanského zákoníku, § 53, odstavec 4, písmeno g) upozorňuje odběratele, že:

1. dle Občanského zákoníku,  § 1829, odst. 1 má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu a jakékoli sankce v případě, že se jedná o prodej zboží.

2. dle Občanského zákoníku, § 1837 se právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů a jakékoli sankce nevztahuje na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání (např. šité monogramy, vazba kytic, personifikované tiskoviny a dekorace, svatební obuv apod). Odstoupení od kupní smlouvy je pak možné pouze v případě oboustranného souhlasu. Pokud zboží nepřevezme, budeme vymáhat jeho zaplacení soudní cestou.

3. dle Občanského zákoníku, § 1832 odstoupí-li spotřebitel od smlouvy v plném rozsahu, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Náklady spojené s dopravou se nevrací.  Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy v částečném rozsahu, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, částku odpovídající kupní ceně zboží. Náklady na dodání a dopravu se nevrací. Pokud se jedná o výměnu (např.nevhodná velikost či barva) podnikatel zašle nové zboží spotřebiteli na své náklady dopravní společností  dle vlastního výběru ( v tomto případě zákazník ale nemůžeme přidávat další objednané zboží. Nové zboží je nutné řádně objednat jako novou objednávku.)

4. Odpovědnost za vady a reklamace výrobků a služeb, či v případě uplatnění rozporů s kupní smouvou, se řídí jednání dodavatele i spotřebitele dle Občanského zákoníku v platném znění.

5. Dodavatel upozorňuje, že dle Občanského zákoníku má spotřebitel nárok na reklamaci zboží v případě projevení vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

6. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího.

7. Odpovědnost za vady se nevztahuje na poškození očividně vzniklé při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při nebo po převzetí, maximálně však do 24 hodin).

část B: Pro případ uzavření smlouvy osobně

1. viz část A, body 4-7.

 

VI. Postupy jednání

1. Vrácení zboží dle sekce V, část A, bod 1) probíhá tímto způsobem:

  • Nepoškozené zboží v originálním obalu vrátí spotřebitel do 14 dní od odstoupení od smlouvy buď osobně, nebo běžnou balíkovou poštou - nikoliv na dobírku na adresu místa podnikání (Svatbadekor, Hybešova 46, Brno 60200).
  • Odstoupení od smlouvy provede spotřebitel buď písemně nebo e-mailem s uvedením čísla objednávky, označením položek a počtu kusů, které chce vrátit. Případně vyplní formulář v příloze obchodních podmínek.
  • Výše částky, kterou spotřebitel obdrží zpět, se řídí pravidlem uvedeným v sekci V, část A, bod 3)
  • Částka bude spotřebiteli vrácena do 14 dnů po obdržení zboží dodavatelem zpět na adresu místa podnikání dodavatele
  • Částka bude vrácena převodem na bankovní účet spotřebitele, jehož číslo včetně kódu banky spotřebitel zašle e-mailem dodavateli, případně uvede v průvodním dopise zaslaným ve vrácené zásilce.
  • V případě, že je nutné poslat zboží zpět dodavateli, je zákazník povinen zboží řádně zabalit. Zákazník bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě, nemusí být vrácení zboží akceptováno. Zákazník je povinen pojistit balík minimálně na hodnotu daného zboží, po podání balíku pečlivě uschovejte podací lístek. Zboží zasílat pouze doporučeně či jako cenný balík. Zásilky odeslané na dobírku nebudou akceptovány.

2.  Vrácení zboží dle sekce V, část A, bod 2) probíhá tímto způsobem:

  • Spotřebitel kontaktuje dodavatele telefonicky nebo e-mailem s žádostí o dohodu o odstoupení od kupní smlouvy.
  • V této žádosti spotřebitel uvede označení položek a počet kusů, které chce vrátit, a důvod požadavku odstoupení od kupní smlouvy.
  • Výše částky, kterou spotřebitel obdrží zpět, se pak řídí dohodou mezi dodavatelem a spotřebitelem.
  • V případě dohody o odstoupení od kupní smlouvy vrátí spotřebitel nepoškozené zboží do 14 dní od odstoupení od smlouvy buď osobně,  nebo běžnou balíkovou poštou - nikoliv na dobírku na adresu místa podnikání (Svatbadekor, Hybešova 46, Brno 60200).
  • Dohodnutá částka bude vrácena do 14 dnů po obdržení zboží dodavatelem zpět na adresu místa podnikání.
  • Částka bude vrácena převodem na bankovní účet spotřebitele, jehož číslo včetně kódu banky spotřebitel zašle e-mailem dodavateli, případně uvede v průvodním dopise zaslaným ve vrácené zásilce.
  • V případě, že je nutné poslat zboží zpět dodavateli, je zákazník povinen zboží řádně zabalit. Zákazník bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě, nemusí být vrácení zboží akceptováno. Zákazník je povinen pojistit balík minimálně na hodnotu daného zboží, po podání balíku pečlivě uschovejte podací lístek. Zboží zasílat pouze doporučeně či jako cenný balík. Zásilky odeslané na dobírku nebudou akceptovány.

3. Postup při uplatnění reklamace:

  • Spotřebitel kontaktuje dodavatele telefonicky, e-mailem, písemnou formou či osobně. Spotřebitel uvede důvod reklamace a označení reklamovaného zboží.
  • Spotřebitel navrhne dodavateli telefonicky, e-mailem, písemnou formou či osobně preferovaný způsob řešení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz, ...).
  • Reklamace bude ze strany dodavatele vyřízena nejpozději do 30 dnů. Lhůta se počítá ode dne převzetí reklamovaného zboží dodavatelem. U neopravitelných výrobních vad bude zboží vyměněno kus za kus, příp. vrácena kupní cena zboží (bez ceny dopravného při samotném nákupu). Dle §2109 Obč.zák. má kupující nárok na vrácení částky vynaložené na dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu. V případě, že bude tuto částku nárokovat, požaduje prodávající její vyčíslení (zaslání kopie podacího lístku) a zaslání čísla bankovního účtu, kam má prodávající tuto částku poslat. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno kupujícímu zpět dobírkou na jeho náklady.
  • Při reklamacích postupuje dodavatel vždy se snahou o vstřícný přístup nad rámec zákona upravujícího práva spotřebitele.
  • V případě, že je nutné poslat zboží zpět dodavateli, je zákazník povinen zboží řádně zabalit. Zákazník bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě, nemusí být reklamace uznána. Zákazník je povinen pojistit balík minimálně na hodnotu daného zboží, po podání balíku pečlivě uschovejte podací lístek. Zboží zasílat pouze doporučeně či jako cenný balík. Zásilky odeslané na dobírku nebudou akceptovány.
  • Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :  a) Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce, sepsat reklamační formulář s dopravcem a celkovém vyřízení informovat dodavatele. Pokud bude prokázána vina na poškození na straně dodavatele, bude na základě přiložené fotodokumentace zákazníkovi vrácena kupní cena poškozeného zboží).

                                                                                                b) Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

                                                                                                c) Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).                                                                           

                                                                                                d) Výrobek byl poškozen působením živlů.

                                                                                                e) Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

VII. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu:

 

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@svatbadekor.cz
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

VIII. Ochrana osobních údajů:

1. Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších dodatků a předpisů.

2. Osobní údaje: Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

3. Údaje o Vaší činnosti: Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

4. Shrnutí: Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit, že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

5. Váš souhlas: Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

 

IX. Závěrečná ustanovení:

1.      Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

2.      Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

3.      Přílohu obchodních podmínek tvoří formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

4.      Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování    Svatbadekor, Hybešova 46, 60200 Brno , obchod@svatbadekor.cz, tel.737134725

 

V       Brně dne  29.04.2016                                                                                                                  


Tyto všeobecné obchodní podmínky byly aktualizovány 29.04.2016 dle NOZ a jsou závazné pro maloobchodní prodej konečnému zákazníkovi.